Вакансії

  • fb
  • youtube

LG - міжнародний бренд  насіння польових культур французької компанії Лімагрейн Європа, яка є лідером у сфері насіння основних польових культур: кукурудзи, соняшнику, м`яких і твердих сортів пшениці, ячменю, бобових і кормових культур.

Всі ми пишаємося тим, що ми робимо, і  запрошуємо вас приєднатися до нашої команди.

 

 1. БУХГАЛТЕР

Обов'язки

  1. Відображення в обліку відвантаження товарів покупцям. Підготовка і обробка первинних документів.

  2. Відображення в обліку розрахунків з покупцями. Опрацювання вхідних банківських платежів.

  3. Ідентифікація першої події з ПДВ, підготовка податкових накладних  по першій події, по факту перевищення собівартості на ціною реалізації та в інших випадках для реєстрації.

  4. Облік та списання ТМЦ, ОЗ, НМА.

  5. Облік розрахунків з підзвітними особами та документального оформлення.

  6.  Підготовка звітів та облік інших операцій за дорученням Головного бухгалтера

 

Головні завдання

  1.  Своєчасне, повне, коректне виконання  обов’язків.

 Внутрішні

 Зовнішні

  • колегами-бухгалтерами
  • колегами Комерційного департаменту, Логістичного, Маркетингового та інших
  • звірок з покупцями та певними постачальниками.
  • оформлення податкових накладних та розрахунків-коригувань до них.

 

Типова освіта

  1. Освітній рівень Бакалавра або Магістра
  2. Досвід практичної роботи бухгалтером

Резюме надсилайте: liudmyla.novytska@limagrain.com

2. Менеджер по продукту (Соняшник) / Sunflower Product Manager

Вимоги до кандидата:

1. Аграрна освіта,

2. Досвід роботи на аналогічній посаді - від 3х років,

3. Знання особливостей українського ринку насіння польових культур (досвід роботи із соняшником буде перевагою),

4. Навички аналітичних досліджень та знання принципів стратегічного маркетингу,

5. Знання методології випробування в різних грунтових і кліматичних зонах, а також законодавства щодо сертифікації,

6. Вільне володіння англійською, пакетом програм MS Office

посв,водія категорії В, готовність до відряджень.

 

Обов'язки:

  • робота з існуючим портфоліо соняшнику,

  • пропозиції щодо його стратегічного вдосконалення,

  • розробка аргументації для продуктів на основі синтезу результатів випробувань, підготовка і проведення презентацій,

  • аналіз ринку, ведення бюджету та планування,

  • навчання для клієнтів (в тому числі, команди продавців),

  • ведення Демо та Макро локацій, відповідна аналітика,

  • технічна підтримка клієнтів та команди.

 

Умови роботи:

  • ЦО в м.Київ, відрядження по Україні та закордоном,

  • досвід роботи у міжнародній компанії, тісна співпраця з локальною та європейською маркетинговою командами,

  • хороший соціальний пакет   

    Резюме надсилайте oleksandr.astrakhantsev@limagrain.com

3. Офіс-менедер

ОБОВ’ЯЗКИ

  • координація безперебійного робочого процесу в офісі;

  • прийом, переадресація дзвінків та звернень;

  • прийом, реєстрація, оформлення і відправка кореспонденції;

  • контроль за кур’єром та реєстрація в програмному забезпечені;

  • ведення первинного документообігу;

  • організація логістики та замовлення/контроль від тур-агенцій;

  • бронювання конференц-залів та забезпечення ділових зустрічей;

  • організація закупівлі господарських товарів;

  • виконання доручень керівництва

  • контроль і координація роботи кілінгової та обслуговуючих служб;

  • ВИМОГИ

  • Вища освіта; (у т.ч. завершення)

  • Англійська мова на рівні Upper-Intermediate та вище;

  • Впевнений користувач ПК (MS Office);

  • Навички ділового спілкування;

  • Профільний/суміжний досвід роботи є перевагою

 

УМОВИ ПРАЦІ

  • Офіційне працевлаштування (аутсорсингова компанія);

  • Постійне місце роботи;

  • Мотиваційна програма та професійні тренінги;

  • Можливість карьєрного росту в середині компанії;

  • Медичне страхування;

  • ОСОБИСТІ  ЯКОСТІ

  • Висока організованість та увага до деталей

  • Комунікативність;

Резюме надсилайте: sergii.bogdanov@limagrain.com