LG - міжнародний бренд насіння польових культур французької компанії Лімагрейн Європа, яка є лідером у сфері насіння основних польових культур: кукурудзи,як зернової так і силосного напрямку, соняшнику, ріпаку та зернових культур.
Наші філії представлені у 57 країнах світу, а дистрибюційна мережа охоплює 150 країн.Глобально до роботи в компаніїї Лімагрейн залучено понад 9000 працівників 80-ти різних національностей. Відтак, основу нашої кадрової політики складають люди. Ми завжди знаходимо рішення для сталого розвитку сільського господартва, працюючи спільно і злагоджено, поєднуючи людські таланти та місію компанії.
Лімагрейн Україна запрошує в свою команду :
CUSTOMER SERVICE SPECIALIST
COMMERCIAL DEPARTMENT
CUSTOMER SERVICE
Temporary Maternity Leave Position
Purpose of the role
- Follow upping deals between distributors and Limagrain, contracting and its follow up.
- CRM and claim coordination
Key Responsibilities and tasks
- Management of foreign economic supply contracts
- Management of internal supply contracts
- Accompanying the issuance of Letters of Credit and issuing of other financial instruments
- Monitoring and processing of payments
- Coordination of financial reconciliations for foreign economic contracts with distributors
- Maintenance of seed purchase contracts from distributors
- Maintenance of sublicense agreements
- Development of technical tasks for accounting in 1C (draft contracts, specifications/additional agreements, invoices, reports, etc.) and coordination of implementation by the 1C support service
- Work with claims
- Coordination of the work of the commercial team in CRM
- Agreement and contract templates creation
- Communication with team and customers
Specific skills and competencies
- Education
- Bachelor’s or master`s degree
- English – advanced level
- Required Key Skills
- 1C (Advanced User)
- Microsoft dynamics (CRM)
- Electronic document system
- MS office
- Experience
- Minimum 2 years in similar role
- Core and Transversal Skills
- Team player
- Attention to details
- Customer and service oriented
- Ability to work under time pressure
- The capability of handling multiple tasks with simultaneous deadlines
- Ability to communicate effectively in both verbal and written form
- Location: Kiev
ФАХІВЕЦЬ З ЛОГІСТИКИ ТА ПІДТРИМКИ КЛІЄНТІВ
ДЕПАРТАМЕНТ ЛОГІСТИКИ ТА ВИРОБНИЦТВА
- Основні задачі по ролі:
- Організація та контроль процесу відвантаження насіння.
- Робота зі складами та складським обліком.
- Робота з клієнтами.
- Підготовка звітності.
- Основні обов`язки:
- Створення плану доступності насіння в Україні відповідно до наданої інформації в розрізі гібридів та клієнтів.
- Інформування клієнта про доступність насіння на складі, бронювання насіння за погодженням клієнта.
- Організація та контроль відвантаження товару зі складів. Ведення управлінського обліку в системі 1С, формування документів.
- Організація та участь в інвентаризаціях на складах компанії. Щомісячне проведення документальної звірки з бухгалтерією та складами
- Формування звітності щодо складських залишків для головного офісу.
- Основні вимоги:
- Досвід роботи – від 2-х років (на аналогічній посаді буде пріоритетом).
- Досвід роботи з програмою 1С.
- Досвід введення та опрацювання баз даних Excel.
- Розуміння логістичних процесів та документів.
- Стресостійкість.
- Комунікабельність.
- Місце роботи: Київ