Вакансії

  • fb
  • youtube

LG - міжнародний бренд  насіння польових культур французької компанії Лімагрейн Європа, яка є лідером у сфері насіння основних польових культур: кукурудзи,як зернової так і силосного напрямку, соняшнику, ріпаку та  зернових культур.

Наші філії представлені у 57 країнах світу, а дистрибюційна мережа охоплює 150 країн.Глобально до роботи в  компаніїї Лімагрейн залучено понад 9000 працівників 80-ти різних  національностей. Відтак, основу нашої кадрової політики складають люди. Ми завжди знаходимо рішення для сталого розвитку сільського господартва, працюючи спільно і злагоджено, поєднуючи людські таланти та місію компанії.

Лімагрейн Україна запрошує в свою команду :
 

CUSTOMER SERVICE SPECIALIST

 

COMMERCIAL DEPARTMENT

CUSTOMER SERVICE

 

Temporary Maternity Leave Position

 

Purpose of the role

 

  • Follow upping deals between distributors and Limagrain, contracting and its follow up.
  • CRM and claim coordination

 

Key Responsibilities and tasks

 

  • Management of foreign economic supply contracts
  • Management of internal supply contracts
  • Accompanying the issuance of Letters of Credit and issuing of other financial instruments
  • Monitoring and processing of payments
  • Coordination of financial reconciliations for foreign economic contracts with distributors
  • Maintenance of seed purchase contracts from distributors
  • Maintenance of sublicense agreements
  • Development of technical tasks for accounting in 1C (draft contracts, specifications/additional agreements, invoices, reports, etc.) and coordination of implementation by the 1C support service
  • Work with claims
  • Coordination of the work of the commercial team in CRM
  • Agreement and contract templates creation
  • Communication with team and customers

 

Specific skills and competencies

  • Education
    • Bachelor’s or master`s degree
    • English – advanced level
  • Required Key Skills
    • 1C (Advanced User)
    • Microsoft dynamics (CRM)
    • Electronic document system
    • MS office
  • Experience
    • Minimum 2 years in similar role

 

  • Core and Transversal Skills
    • Team player
    • Attention to details
    • Customer and service oriented
    • Ability to work under time pressure
    • The capability of handling multiple tasks with simultaneous deadlines
    • Ability to communicate effectively in both verbal and written form
  • Location: Kiev

ФАХІВЕЦЬ З ЛОГІСТИКИ ТА ПІДТРИМКИ КЛІЄНТІВ

 

ДЕПАРТАМЕНТ ЛОГІСТИКИ ТА ВИРОБНИЦТВА

 

  • Основні задачі по ролі:
    • Організація та контроль процесу відвантаження насіння.
    • Робота зі складами та складським обліком.
    • Робота з клієнтами.
    • Підготовка звітності.
  •  Основні обов`язки:
    • Створення плану доступності насіння в Україні відповідно до наданої інформації в розрізі гібридів та клієнтів.
    •  Інформування клієнта про доступність насіння на складі, бронювання насіння за погодженням клієнта.
    • Організація та контроль відвантаження товару зі складів. Ведення управлінського обліку в системі 1С, формування документів.
    • Організація та участь в інвентаризаціях на складах компанії. Щомісячне проведення документальної звірки з бухгалтерією та складами
    • Формування звітності щодо складських залишків для головного офісу.
  • Основні вимоги:
    • Досвід роботи – від 2-х років (на аналогічній посаді буде пріоритетом).
    • Досвід роботи з програмою 1С.
    • Досвід введення та опрацювання баз даних Excel.
    • Розуміння логістичних процесів та документів.
    • Стресостійкість.
    • Комунікабельність.
  • Місце роботи: Київ